Je to již mnoho let, kdy Peter Senge vydal publikaci, která vzbudila rozruch. Má co říci i dnes? Jak se posunula během posledních let a jak se prolíná s knowledge managementem. Učící se organizace je dynamickým systémem, který se nepřetržitě adaptuje a hledá zlepšení. Naplňuje model RAP, tedy od reakce, přes adaptaci k prosperitě. Učící se organizace vytváří prostředí permanentních změn a inovační kulturu, která narušuje status quo. Učící se organizace posiluje sebeřízení, odpovědnost, strategické a designové myšlení každého spolupracovníka. Budeme si vnášet konkrétní příklady z různých organizací a vytvářet vědomí, že žádná z nich nemůže říct, že už se vše naučila. Taky budeme mluvit o tom, že učící se organizaci nelze redukovat na propracovaný systém vzdělávání.
Business Brunch® není soubor odborných avšak nesouvisejících přednášek. Jedná se o kvalitní s komplexní celoroční vzdělávání, ze kterého budete čerpat ještě dlouho poté.
František Hroník je autorem řady publikací z oblasti řízení lidských zdrojů, které výrazným způsobem přispěly k modernímu chápání personální práce. Původním povoláním je klinický psycholog s psychoterapeutickou praxí. Od devadesátých let se jako jeden z prvních v českém a slovenském prostředí věnuje kognitivně behaviorální psychologii, kterou úspěšně propojuje s business prostředím.
Je to zkušený lektor, kouč a významný odborník v oblasti řízení lidských zdrojů, ale také úspěšný manažer. František Hroník založil vlastní poradenskou a vzdělávací společnost agentura Motiv P, která působí na trhu od roku 1996. V současnosti je jednou z předních osobností v oblasti psychologie práce v České republice i na Slovensku. Díky svému progresivnímu přístupu ke vzdělávání také poprvé představil v českém a slovenském prostředí psychodiagnostiku online. Své zkušenosti předává ve škole Cílevědomého a Týmového koučinku, jejíž kurzy každoročně pořádá agentura Motiv P.